منتدى كلية العلوم بدمنهور


 
الرئيسيةبوابه جديدةالتسجيلدخول

شاطر
 

 الحل دائما عند النساء

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالإثنين سبتمبر 06, 2010 10:07 pm






عاد الزوج من عمله متجهم الوجه مقطب الجبين، فتحت له امرأته الباب فلم يسلم عليها و لم يكلمها،

ولم يغير ملابس العمل كعادته كل يوم، .....

جلس في زاوية و وضع يده على رأسه و راح يتأفف، قدمت له زوجته الطعام فلم يأكل....

و قال : أعيدي الطعام إلى مكانه فلن آكل شيئاً

سألته : ما بك ؟!
قال في انفعال : لا شيء.. لا شيء...

قالت أرجوك أخبرني فلعلي أستطيع مساعدتك..
قال : قلت لكِ لا شيء...فدعيني و شأني..
تلطفت معه أكثر و قالت : أنا زوجتك و صاحبة سرك ، فلمن تبث همك إذا لم تبثه لزوجتك ؟

تشجع و قال : و بماذا تستطيعين مساعدتي ؟
قالت أساعدك بحياتي لو أردت ، و هل عندي من هو أغلى منك ؟ فقط قل لي ما الذي أزعجك ؟

قال : قانون تزمع الحكومة فى إصداره

هو الذي أزعجني..

قالت : و ما دخلك أنت بقوانين الحكومة ؟!
قال : القانون يقول : يحكم بالإعدام على كل رجل لا يتزوج على زوجته..!!!!!!


قالت : و هل يزعجك يا حبيبي أن تموت شهيداً!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
good girl
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
good girl

اوسمه : الحل دائما عند النساء Wesam13

انثى
عدد الرسائل : 3278
العمر : 27
الموقع : فى احلى منتدى
المزاج : اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 14/02/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 1:22 pm

قصه جميلة بجد
وبصراحه حلها حلو اوى
ذكيه فعلا

_________________
عش مع ربـك ..... بين الخــوف والرجــاء
ومع نفسك ..... بين المنــع والعطــاء

تكــــن مــن السعـــــداء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 1:38 pm

مش كده برضه ياسمسمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
RADOOO
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
RADOOO

ذكر
عدد الرسائل : 1620
العمر : 30
الموقع : بيتنا اللى هناك اهوو
العمل/الترفيه : طالب والشعر حياته_انا اللى باحلم كل ليلة بيك
المزاج : نسيت انساك_الرومانسية الصادقة
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/05/2009

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 2:16 pm

ياسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

_________________
[i]هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت
ولقيت اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك

هو انت مين اللى عمل كده فيك كده فيك
مش انت ولا فى حد غمى عينيك
وبعديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.rannat.com
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 2:21 pm

ههههههههههه
ايه ياراضووووووووو
مش عجبك الكلام ولا ليك راى تانى؟
سمعنى بس كلامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
RADOOO
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
RADOOO

ذكر
عدد الرسائل : 1620
العمر : 30
الموقع : بيتنا اللى هناك اهوو
العمل/الترفيه : طالب والشعر حياته_انا اللى باحلم كل ليلة بيك
المزاج : نسيت انساك_الرومانسية الصادقة
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/05/2009

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 2:27 pm

لا اصل الراجل شكل اتخنق منها ونفسه يغير
وخهى مفتحة اووووووووووووووى

يابنتى الصنف التانى ده بيتمل منه بسرعة

هههههههههههههههههههه

سمعتى كلامى

_________________
[i]هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت
ولقيت اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك

هو انت مين اللى عمل كده فيك كده فيك
مش انت ولا فى حد غمى عينيك
وبعديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.rannat.com
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 3:01 pm

هههههههههههههههههههه
سمعت كلامك
يعنى الحق عليها انها بتحب تخاف على بيتها
وعايزة تحافظ عليه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
RADOOO
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
RADOOO

ذكر
عدد الرسائل : 1620
العمر : 30
الموقع : بيتنا اللى هناك اهوو
العمل/الترفيه : طالب والشعر حياته_انا اللى باحلم كل ليلة بيك
المزاج : نسيت انساك_الرومانسية الصادقة
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 07/05/2009

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 3:07 pm

اوك نمشوها كده

ولو ان صنفكم ده ساعات بيكونله افكار اعوذبالله


باهزر احنا مش نستغنى عنكم برده

_________________
[i]هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت
ولقيت اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك

هو انت مين اللى عمل كده فيك كده فيك
مش انت ولا فى حد غمى عينيك
وبعديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.rannat.com
good girl
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
good girl

اوسمه : الحل دائما عند النساء Wesam13

انثى
عدد الرسائل : 3278
العمر : 27
الموقع : فى احلى منتدى
المزاج : اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 14/02/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 3:15 pm

امال صنفكم يبقى ايه يا راضووو
يتفاتله بلاد ولا لألالالا
يتفاتله كواكب مش بلاد بس

باهزر برضه هههههههه
ده احنا غلابه
ـــــــــــــ
اكيد طبعا يا دودو حلها حلو وذكى
شكله كان مستنيها تقوله لأ روح اتجوز انا مش هسيبك تموت

الحل دائما عند النساء 597846

_________________
عش مع ربـك ..... بين الخــوف والرجــاء
ومع نفسك ..... بين المنــع والعطــاء

تكــــن مــن السعـــــداء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الملاك البرئ
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
الملاك البرئ

ذكر
عدد الرسائل : 3855
العمر : 29
العمل/الترفيه : علي ما تفرج
المزاج : مش دايما
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 18/03/2009

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 7:22 pm

هههههههههههههههههههههههههه


لÇ حلوة بجد


ويا ريت الحكومة تعمل القانون دة بجد











هو احنا عارفين نتجوزوا الاولي علشان نتجوزوا التانية




اى كلام فاضي معقول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
????
زائر



الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 8:40 pm

ههههههههههههههههه لا حلوة يا دعاء وعلى رأى الملاك البريئ اى كلام فاضى معقول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 11:59 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
تتجوزوا ايه بس دوروا على دراستكم الاول
هو انت يعنى لو روحت تتقدم لاى واحده دلوقت ابوها هيوافق اراهنك والله
اقل كلمه هيقولك كمل دراستك الاول وبعدين اتكلم فى ده صح ولا لا

وبعدين قانون ايه اللى عايزه يتعمل
شكلك كده عايز تقرا كل يوم حادثه
هههههههههه

على العموم شكرا لمرورك
الملاك البرئ

شاعر الازمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
????
زائر



الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:48 pm

هههههههههههههههههه والله يا رضا انا شفت كلامك بس انت عايز الصراحة ومن غير اى زعل انت عندك حق فى كل اللى قلته وبدون زعل
البنات فعلا انا مش عارف اقول ايه بس والعارف لا يعرف
وعلى رأى المثل اسأل مجرب ولا تسالش طبيب
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:59 pm

ههههههههههههههههه
ليه بس ياشاعر
ولا اقولك ومين يشهد للعروسه
صح ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
????
زائر



الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:03 pm

بس يا دعاء عشان بجد انتم خلاص الواحد مبقاش فاهم عقولكم دى بتفكر ازاى
انا مش عايز حد يزعل منى بس انا صريح وبحب الصراحة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Just adream
كيميائى فضى
كيميائى فضى
Just adream

mms mms : mms
انثى
عدد الرسائل : 1323
العمر : 28
الموقع : في ارض الله الواسعه
العمل/الترفيه : الدعاء لله بان يرحمني و يغفرلي
المزاج : مش عارفه ...متقلب
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 18/03/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 6:20 am

امال صنفكم يبقى ايه يا راضووو
يتفاتله بلاد ولا لألالالا
يتفاتله كواكب مش بلاد بس


ههههههههههههه و حياتك يتفات لهم المجره بحالها ههههههه

الحل دائما عند النساء 229921

تسلم ايدك يا دعاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 6:23 am

كويس ان كلامك لراضو مش ليا الحل دائما عند النساء 597846
واد يا راضو متسكتلهاش لازم ترد عليها الحل دائما عند النساء 73349
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 11:52 am

ليه بس كده ميسكتلهاش
ههههههههههههههههههه
شكلك جاى تهدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
فلورندا
كيميائى
كيميائى
فلورندا

mms mms : mms
انثى
عدد الرسائل : 424
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب _القراءه
المزاج : الحمد لله
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/04/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 3:46 pm

بجد قصه روعه جدا جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 5:03 pm

اكيد طبعا جميلة عشان احنا دايما مظلومين

الحل دائما عند النساء 146738 الحل دائما عند النساء 146738
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
~
كيميائى ذهبى
كيميائى ذهبى
~

اوسمه : الحل دائما عند النساء Modera10

انثى
عدد الرسائل : 2879
العمر : 29
الموقع : فى احضان امى مصر
المزاج : الحمد لله على كل حال
جنسيتك : مصر
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

الحل دائما عند النساء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحل دائما عند النساء   الحل دائما عند النساء Emptyالجمعة سبتمبر 10, 2010 9:13 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
مظلومين!
والله ضحكتنى خلينا ساكتين احسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://demo.ahlamontada.net/
 
الحل دائما عند النساء
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية العلوم بدمنهور :: قسم الشعراء واصحاب المواهب Department of poets and talented people :: قصص - قصيره - قصص و خيال Stories - short - stories and imagination-
انتقل الى: